فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با خانواده شهدای شناور کنارک با اشاره به اینکه نیروی های نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند، گفت: شهادت در راه آرمان های انقلاب اسلامی یک ارزش است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با خانواده‌های شهیدان ناوستوار یکم «محمد صیادی»، مهناوی یکم «آرمان سرحدی» و ناوستوار دوم  «محمد اردنی»  از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی های نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند و تا آخرین قطره خون در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی می‌کنند، گفت: شهادت در راه آرمان های انقلاب اسلامی یک ارزش است و مجاهدت همرزمانمان  در این مسیر که در آن ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند از ارزش های ایران اسلامی است که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.
امیر دریادار حسین خانزادی با تاکید براینکه سراسر تاریخ ایران اسلامی مملو از روزهایی است که مردان و زنان بزرگ با روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در برابر هر نوع زورگویی ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: به واسطه دین مبین اسلام، یک همسبتگی و اتحاد بزرگ در بین مردم شریف ایران اسلامی برقرار است که فارغ از هر قوم، قبیله و زبان، هنگامی که موضوع امنیت پای کار می‌آید تمام هستی خود را به میان می‌آورند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: وجود فرزندان شما در نیروی دریایی ارتش برای ما افتخار بزرگی بود که امنیت را در دریاهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی برقرار کنیم تا بتوانیم راه این عزیزان را با افتخار ادامه دهیم زیرا اعتقاد داریم که «شهادن هنر مردان خداست».
دریادار حسین خانزادی تصریح کرد: ما از خانواده‌های معظم  شهدا در این حادثه درس های زیادی آموختیم که  مهم ترین آن عمل کردن شما عزیزان به آیات قرآن کریم بود که در این کتاب آسمانی باز شدن درب های رحمت الهی را صبور بودن در برابر اتفاقات بیان کرده است و شما عزیزان نمونه بازر آن هستید.

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 23:45 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه جنگ های آینده مبتنی بر تاثیر است نه تخریب گفت: امروز بحمدالله در مسیر حرکت به سمت تجهیز خود به سلاح های هوشمند، نقطه زن، دیجیتال و الکترونیک گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به موفقیت‌های خوبی رسیده ایم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به نقش این دانشگاه در تربیت دانشجویان و فرماندهان ارتش گفت: دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در مسولیت های مهم و پست های فرماندهی و مدیریتی ارتش مشغول به انجام وظیفه خواهند شد و هر یک از دانشجویان بایستی با سایر نیروها هم افزایی و هم گرایی مناسب در مسیر تحقق اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.
وی با اشاره به طرح های انجام شده در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش و ارتقای توان و تحرک یگان ها بنا بر نیازهای روز عملیاتی و جنگ های آینده گفت: نیروی زمینی محوری و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحول در ساختار و سازمان خود توانسته است پاسخ گوی نیازهای عملیاتی روز بوده تا از هر نظر آمادگی مواجهه با تهدیدات آینده را داشته باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تمام تحولات انجام شده در راستای افزایش تحرک، چابکی و توان رزم نیروها با تکیه بر متخصصان و صنایع داخلی صورت پذیرفته است و با تلاش مجدانه و اعتقاد به اصل خودکفایی توانسته ایم به فن آوری در تولید تجهیزات دست پیدا کنیم.
امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه جنگ های آینده مبتنی بر تاثیر است نه تخریب گفت: امروز بحمدالله در مسیر حرکت به سمت تجهیز خود به سلاح های هوشمند، نقطه زن، دیجیتال و الکترونیک گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به موفقیت‌های خوبی رسیده ایم.
وی خاطرنشان کرد: ما در مجموع در کنار تغییر در ساختار و تجهیزات به موضوع روحیه و رفاه کارکنان علی الخصوص در موضوع خانه های سازمانی، ازدواج کارکنان و فرزندان ایشان، بیماران صعبب العلاج و ... توجه ویژه داشته ایم و سعی کرده‌ایم که در کنار به روز رسانی تجهیزات و ساختار، به شکل متوازن به این مهم نیز بپردازیم.
امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در سخنانی با تأکید بر اهمیت تربیت دانشجویان در این دانشگاه گفت: ما در این دانشگاه یک هدف مقدس و مشترک داریم و آن تربیت و رشد دانشجویان برای این امر مهم است که بتوانند برای نیل به اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران مفید و مثمر ثمر باشند .
وی افزود: ما در مجموعه دافوس سعی کرده‌ایم که نگاه جزئی به موضوعات نداشته باشیم بلکه با یک نگاه کلی و بر مبنای نیازهای نیروها و ستاد ارتش، دانشجویان را تربیت کنیم به گونه ای که بتوانند با هم افزایی و هم گرایی، یاور فرماندهان نیروها بوده و در حقیقت برای کل ارتش مفید باشند.

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 23:43 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

  امیر سرتیپ خلبان منصور ونک به منظور ارزیابی و حصول اطمینان از تداوم آمادگی های رزمی و توان عملیاتی، امور آموزشی، امور ایمنی و همچنین برنامه های مرتبط با پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا از یگان‌های ارتش مستقر در استان های مرکزی و لرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ ونک، معاون بازرسی و ایمنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان مرکز آموزش شهدای مهندسی و گروه 411 مهندسی بروجرد گفت: آموزش‌های تخصصی مبتنی بر عمل که در مراکز آموزشی در حال انجام می باشد، مصداق عینی یادگیری نکات و اصول ایمنی است، که باید به دانش پژوهان مراکز آموزشی انتقال داد و با تقویت آموزش های تئوری و عملی و تدابیر درست می توان سوانح و رویدادها را به حداقل رساند.
وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در یگان ها خاطرنشان کرد: پیاده سازی و اجرایی نمودن مصوبات قرارگاه پدافند زیستی ارتش در راستای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار حائز اهمیّت  است چرا که با حفظ سلامت نیروی انسانی زمینه ارتقاء آمادگی‌های رزمی نیز فراهم می‌شود و ما در این بازدید موارد مرتبط با موضوع کرونا و نحوه مقابله یگان‌ها با این ویروس منحوس را مورد بازدید و بررسی قرار دادیم.
گفتنی است، امیر سرتیپ ونک در جریان این بازدید از مرکز آموزش شهدای مهندسی و گروه 411 مهندسی بروجرد، قرارگاه عملیاتی لشکر 84 و تیپ 184 متحرک هجومی نزاجا و همچنین گروه‌های پدافند هوایی خنداب و مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) نیروی پدافند هوایی ارتش بازدید کرد.

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 23:40 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 

    معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری ضمن تاکید بر نظارت و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و درمانی اظهار کرد: اماکن و یگان های نظامی جزء امن ترین اماکن از لحاظ رعایت موارد بهداشتی بوده و کمترین آسیب را دیده است و امیدواریم در آینده با نظارت دقیق فرماندهان و رعایت کامل کارکنان، روند کنترل بیماری کرونا در این اماکن حفظ شود.
بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه، نمایشگاه علمی نیروی هوایی و همچنین طرح‌ها، پروژه‌ها و دستاوردهای علمی در نمایشگاه جهاد علمی دانشگاه از برنامه های معاون هماهنگ کننده ارتش در این بازدید بود.
گفتنی است در این بازدید امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار سیاری را همراهی می کرد.
  

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1399 | 23:39 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

   پرویز فتاح گفت: ارتش جمهور اسلامی امروز محبوب دل مردم است و دلیل این محبوبیت خدامحوری ارتش است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز در جشنواره مالک اشتر هوانیروز اظهار داشت: ارتش جمهور اسلامی امروز محبوب دل مردم است و دلیل این محبوبیت خدامحوری ارتش است.
وی افزود: ما در مسیر بدون راهنما راه را گم می‌کنیم. آن‌هایی که از انقلاب و ولایت دور می‌شوند در دامن دشمن می‌افتند و ما باید حواسمان باشد که از ولایت فاصله نگیریم.
فتاح تصریح کرد: وظیفه ما این است که جلوتر از ولایت حرکت نکنیم و نتیجه این مسیر عاقبت بخیری است. امروز استکبار شمشیر را از رو بسته است و هر روز ما را تهدید می‌کند و فکر می‌کند که پیروز می‌شود؛ ولی وعده خدا این است که اگر ما صابر و مؤمن باشیم در سخت‌ترین شرایط خدا به داد ما می‌رسد و پیروزی در دل سختی است.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ما در سخت‌ترین شرایط هستیم، اما پیروزی‌های بسیار بزرگ هم در حال تولد است و فتح خرمشهر‌های جدید در راه است. کسانی که در ایمانشان به رهبری و نظام تردید می‌کنند، نشانه ضعف آن‌هاست. راه مقابله با مشکلات هم آمادگی و صبوری و تلاش ما است و اگر به درستی عمل کنیم، نتیجه آن پیروزی است.
وی اظهار داشت: ان‌شاءالله این صبر ملت زیر سایه ولایت در آستانه رقم زدن پیروزی‌های بزرگی برای ما است. آیا کسی فکر می‌کرد آمریکا این‌گونه به هم بریزد؟ این کار خدا است. ما در بنیاد با همه ظرفیت در خدمت مردم هستیم و هرچه داریم برای مردم است. ما از مقام معظم رهبری هم اذن گرفتیم و هرچه بتوانیم در این شرایط کرونایی به مردم کمک می‌کنیم.
فتاح عنوان کرد: ما حتماً شفاف عمل می‌کنیم و به مردم گزارش می‌دهیم. بنیاد مثل همه بنگاه‌ها مالیات می‌دهد و حواسمان به کارمندانمان هم هست. امروز در موضوع قرارداد ۲۵ ساله با چین ببینید چه سر و صدایی می‌کنند؛ آن‌ها خیرخواه ملت ما نیستند. هرکاری که به نفع ملت ما باشد، دشمن با آن برخورد می‌کند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد منافقین در لباس بسیجی آمدند و شبیخون زدند. آن‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند که تا تهران بیایند. شب سوم مرداد نیمه‌های شب بود که ما دو گردان را روی جاده مستقر و عملیات را شروع کردیم.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: منافقین در رادیو‌های خود اعلام کردند که ما فتاح را کشته‌ایم. شهید صیاد بر اولین بالگرد سوار شد و به محل عملیات رفت. خلبانان پایگاه تبریز هم‌ چندین نوبت ستون‌های منافقین را بمباران کردند. خداوند خواست تا در پایان دفاع مقدس انتقام سختی از منافقین بگیریم و در آن زمان هم در سخت‌ترین شرایط بودیم، اما خداوند از دل آن سختی، یک پیروزی بزرگ برای ملت ما رقم زد

.


موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1399 | 1:25 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

   پرویز فتاح گفت: ارتش جمهور اسلامی امروز محبوب دل مردم است و دلیل این محبوبیت خدامحوری ارتش است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز در جشنواره مالک اشتر هوانیروز اظهار داشت: ارتش جمهور اسلامی امروز محبوب دل مردم است و دلیل این محبوبیت خدامحوری ارتش است.
وی افزود: ما در مسیر بدون راهنما راه را گم می‌کنیم. آن‌هایی که از انقلاب و ولایت دور می‌شوند در دامن دشمن می‌افتند و ما باید حواسمان باشد که از ولایت فاصله نگیریم.
فتاح تصریح کرد: وظیفه ما این است که جلوتر از ولایت حرکت نکنیم و نتیجه این مسیر عاقبت بخیری است. امروز استکبار شمشیر را از رو بسته است و هر روز ما را تهدید می‌کند و فکر می‌کند که پیروز می‌شود؛ ولی وعده خدا این است که اگر ما صابر و مؤمن باشیم در سخت‌ترین شرایط خدا به داد ما می‌رسد و پیروزی در دل سختی است.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ما در سخت‌ترین شرایط هستیم، اما پیروزی‌های بسیار بزرگ هم در حال تولد است و فتح خرمشهر‌های جدید در راه است. کسانی که در ایمانشان به رهبری و نظام تردید می‌کنند، نشانه ضعف آن‌هاست. راه مقابله با مشکلات هم آمادگی و صبوری و تلاش ما است و اگر به درستی عمل کنیم، نتیجه آن پیروزی است.
وی اظهار داشت: ان‌شاءالله این صبر ملت زیر سایه ولایت در آستانه رقم زدن پیروزی‌های بزرگی برای ما است. آیا کسی فکر می‌کرد آمریکا این‌گونه به هم بریزد؟ این کار خدا است. ما در بنیاد با همه ظرفیت در خدمت مردم هستیم و هرچه داریم برای مردم است. ما از مقام معظم رهبری هم اذن گرفتیم و هرچه بتوانیم در این شرایط کرونایی به مردم کمک می‌کنیم.
فتاح عنوان کرد: ما حتماً شفاف عمل می‌کنیم و به مردم گزارش می‌دهیم. بنیاد مثل همه بنگاه‌ها مالیات می‌دهد و حواسمان به کارمندانمان هم هست. امروز در موضوع قرارداد ۲۵ ساله با چین ببینید چه سر و صدایی می‌کنند؛ آن‌ها خیرخواه ملت ما نیستند. هرکاری که به نفع ملت ما باشد، دشمن با آن برخورد می‌کند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دوران دفاع مقدس و عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد منافقین در لباس بسیجی آمدند و شبیخون زدند. آن‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند که تا تهران بیایند. شب سوم مرداد نیمه‌های شب بود که ما دو گردان را روی جاده مستقر و عملیات را شروع کردیم.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: منافقین در رادیو‌های خود اعلام کردند که ما فتاح را کشته‌ایم. شهید صیاد بر اولین بالگرد سوار شد و به محل عملیات رفت. خلبانان پایگاه تبریز هم‌ چندین نوبت ستون‌های منافقین را بمباران کردند. خداوند خواست تا در پایان دفاع مقدس انتقام سختی از منافقین بگیریم و در آن زمان هم در سخت‌ترین شرایط بودیم، اما خداوند از دل آن سختی، یک پیروزی بزرگ برای ملت ما رقم زد

.


موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1399 | 1:25 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

   امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی با بیان این که هوانیروز به ۱۸ استان کشور خدمات اورژانس هوایی ارائه می‌دهد، گفت: به‌زودی به موشک‌هایی با برد ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا خواهیم‌ کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم تجلیل از خلبانان و نیروهای ستادی (جشنواره مالک اشتر) که صبح امروز در ستاد فرماندهی این یگان برگزار شد، گفت: عملیات «مرصاد» یک عملیات منحصر به فرد در تاریخ دفاع مقدس بود که آقای پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان که امروز میهمان ویژه ما هستند نیز در آن حضور داشتند.
وی ادامه داد: رژه روز ۱۹ تیر ۱۳۵۸ بالگردهای هوانیروز در قم، اولین رژه نیروهای مسلح در محضر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که توسط بالگردهای مسلح جنگی انجام شد و بیانگر اعتماد قلبی حضرت امام (ره) به ارتش و هوانیروز بود.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: آنقدر رژه بالگردهای مسلح در آن مراسم زیبا و تأثیرگذار بود که امام خمینی (ره) فرمودند هوانیروز امروز بازوی قدرتمند کشور است.
امیر سرتیپ دوم قربانی افزود: مستشاران آمریکایی وقتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ایران رفتند، فکر کردند که هوانیروز به سرعت زمین‌گیر می‌شود، اما همه دیدند که هوانیروز در جریان غائله‌های گنبد، پاوه و خوزستان چه رشادت‌هایی را از خود نشان داد. اگر پرواز شبانه شهید کشوری در ارتفاعات سر به فلک‌کشیده غرب انجام نمی‌شد، مشخص نبود پاوه چه سرنوشتی پیدا می‌کرد.
وی یادآور شد: ۱۵ هزار ساعت پرواز عملیاتی بالگردهای هوانیروز در دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی در پیروزی ما در دفاع مقدس داشت،در صورتی که هر ساعت پرواز، ۱۰۰ ساعت کار فنی را نیاز دارد و این نشان می‌دهد که پیشکسوتان ما در آن دوران چه زحماتی را متقبل شدند.
فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: هیچ‌کس تاکنون به اندازه منافقین به کشورمان خیانت نکرده است و هوانیروز در عملیات مرصاد، کمر منافقین را شکست.
امیر  سرتیپ دوم قربانی در ادامه گفت: امروز هوانیروز در‌ بحث دفاعی و امنیتی و‌ موشک‌های «فایر اند فورگت» (شلیک کن و فراموش کن)،‌ نقطه‌زن و موشک‌های با برد هشت و‌ نیم کیلومتر دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و ان‌شاءالله به‌زودی به موشک‌هایی با برد ۲۰ کیلومتر و ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا خواهیم‌ کرد.
وی بیان کرد: اخیراً هوانیروز بزرگترین رزمایش شبانه را در تاریکی مطلق به مدت شش ساعت انجام داد و توانست تمامی طرح های عملیاتی را ازجمله هلی‌برن، رزم شبانه و تخلیه مجروح را به نحو مطلوب انجام دهد.
فرمانده هوانیروز ارتش افزود: امروز ما در هوانیروز ۴۳۵ نوع قطعه در تعداد ۶۰۰ هزار تیراژ ساخته‌ایم تا در حوزه خودکفایی به بالاترین سطح قرار گیرد.
امیر قربانی گفت: هوانیروز امروز در چهار نقطه کشور از برادران عزیزمان در قرارگاه‌های ارتش، سپاه و هنگ مرزی در مرزهای کشور پشتیبانی می‌کند.
وی همچنین با اشاره به خدمات‌رسانی هوانیروز در هنگام بروز حوادث عنوان کرد: بالگردهای هوانیروز تنها در طول یک‌شبانه روز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، ۵۰۰ سورتی پرواز انجام دادند. هوانیروز در جریان آتش‌سوزی‌های زاگرس نیز ۲ هزار نفر‌ نیرو را جابجا کرد.
فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: هوانیروز امروز به ۱۸ استان کشور خدمات اورژانس هوایی ارائه می‌دهد.


موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1399 | 1:23 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

    معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور ۱۴ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌‌های ارتش بستری شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش، صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بخش‌های بازسازی شده بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای اسفند تاکنون که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است، همه سامانه‌های بهداشت و درمان نیروی‌های مسلح و به‌ویژه ارتش در خدمت کارکنان و مردم بودند به نحوی که طی این مدت ۱۴ هزار بیمار کرونایی را پذیرش کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کارکنان بخش بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح تاکنون خدمات ارزشمندی را ارائه کرده‌اند، افزود: بیمارستان بعثت آمادگی دارد که همچنان به ارائه خدمات خود به بیماران کرونایی ادامه دهد تا بیماری بیش از این شیوع پیدا نکند.
معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: این بیمارستان به عنوان قطب درمانی در منطقه‌ای راهبردی و اثرگذار قرار دارد به همین جهت بیمارستان نیاز به بازسازی داشته و دارد که این مهم امروز به نتیجه رسیده است.
امیر سیاری اضافه کرد: این بازسازی در شرایط کرونایی صورت گرفته است به نحوی که از این فرصت استفاده و پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع را بازسازی کرده‌اند.
  

موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1399 | 1:20 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

 سرهنگ دکترحامد پارسا معین از پزشکان اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی پدافند هوایی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان گلستان ارتش به ارائه خدمت به هموطنان می پرداخت به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، دکتر حامد پارسا معین، متخصص جراح عمومی  و از پزشکان اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی ارتش بود که در یگان های درمانی آجا از جمله، بیمارستان های امام رضا(ع)، خانواده و گلستان انجام  وظیفه کرد.
وی یکی از پزشکان داوطلب در اقدامات مردم یاری ارتش بود و در حادثه سیل استان لرستان خدمات ارزشمندی را به مردم سیل زده ارائه کرد و پس از شیوع بیماری کرونا نیز با تمام توان به ارائه کمک به بیماران کرونایی پرداخت.
دکتر پارسا معین پس از چهار ماه تلاش جهاد گرانه در ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران کرونا، در اثر ابتلا به بیماری کرونا در راه خدمت به کشور و مردم جان به جان آفرین تسلیم کرد و شهد شیرین شهادت را نوشید.


موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1399 | 1:13 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

دبیر شورای نگهبان گفت: در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

به گزارش مشرق، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۱۸ تیر ۱۳۹۹) در ابتدای جلسه این شورا که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است و از بدو تاسیس تا امروز که چهلمین سالروز تشکیل این نهاد است، موفقیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.


ایشان تاکید کرد: شورای نگهبان تا جایی که توانسته وظایف شرعی، قانونی، اخلاقی و حتی پاسخگویی به مردم را به درستی انجام داده و تلاش می‌کنیم این وظایف‌مان را بهتر انجام دهیم.


آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به رشد مبتلایان به ویروس کرونا، متذکر شد: اگرچه مشکل کرونا و همه‌گیری آن جهانی است، اما فراگیری مجدد آن در کشور نگران کننده است؛ انشا الله مردم توصیه‌های بهداشتی مسئولان از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را با دقت لازم انجام دهند تا شاهد کنترل این بیماری باشیم.

ایشان یکی از تبعات ویروس کرونا را در سطح جهان و ایران را متاثر کردن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

دبیر شورای نگهبان افزود: البته در این بین، برخی گروهای جهادی و نهادهای انقلابی اقدامات خوبی را در راستای کمک به اقشار مستضعف از جمله توزیع اقلام ضروری داشته‌اند؛ این اقدامات لازم، اما کافی نیست و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات اساسی‌تری در این خصوص انجام دهند.

آیت الله جنتی در خاتمه سخنان خود با اشاره به سالگرد فتنه ۷۸ خاطرنشان کرد:: باید صمیمانه از مردم بابت خنثی سازی تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ تشکر کرد که با وجود همه مشکلات با دیانت، شجاعت و علاقه وافر به رهبری از نظام دفاع کردند؛ باید قدردان این مردم بود و مسئولان تمام تلاش خود را برای ادای وظایف خود انجام دهند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان


موضوعات مرتبط: پزشکیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-کرونا

تاريخ : جمعه 20 تير 1399 | 1:28 | نویسنده : بانوی پرتقالی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب شیمی
  • وب سمفونی
  • وب قالب بلاگفا
  • وب رفتن