همایش زنانه با عنوان عاشقانه زندگی کنید (آخر خنده) + واقعی

همایش زنانه با عنوان عاشقانه زندگی کنید (آخر خنده) + واقعی

- شما؟

- اوه مادر بچه های من ، مریض شدی؟

- عزیزم منم با منی؟
 
- حالا که چی ؟ بازم ماشین رو کجا کوبوندی؟
 
- من منظورت رو متوجه نمی شم؟
 
- باز دوباره چه دست گلی به آب دادی؟ این سری دیگه نمی بخشمت
 
- ؟؟!!
 
- خوب برو سر اصل مطلب ، چقدر پول لازم داری؟
 
- من دارم خواب می بینم؟
 
- اگه نگی این اس ام اس رو واقعا برای کی فرستادی قول میدم یکی رو بکشم
 
- ازت خواستم دیگه تو مشروب خوردن زیاده روی نکنی
 
- لطفاً با من تماس بگیر!
 
- من سر کارم بعد اس ام اس میدم بهت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: جالب, همایش, آخر خنده, آنتی فیس بوک, بیا توپاتوق پرتقالی

تاريخ : پنج شنبه 20 آذر 1393 | 1:12 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.