شرم میکنم با ترازوی کودک گرسنه کنار پیاده رو، وزن سیری ام را بکشم.

 

 

  

چه سنگدل است سيري که گرسنه اي را نصيحت مي کند  تا درد

 گرسنگي را تحمل نمايد.   -  جبران خلیل جبران

 

 

 

دائم شکر گذار باشیم  که :

شاید بدترین شرایط زندگی ما ، برای دیگرا آرزو باشد .

 

 

 

چه دردناک است اگر مشق کند  بابا نان داد



نظرات شما عزیزان:

ابجی ستایش
ساعت12:37---1 اسفند 1393
سلام به روی ماهت خاله جونم به منم سر بزن
متن هایی که میزاری خیلی قشنگ هست بوووووووووووس
پاسخ:سلام گل نازم .قربونت بشم الهی . ممنونم از لطفت. چشم اگه فرصت کنم بت سر میزنم.


ابجی ستایش
ساعت20:50---29 بهمن 1393
سلام ابجی گلم از پیام زیبایی که به من دادی خیلی خوشحال شدم ممنون بازم بهم سر بزن واینو همه ی مردم باید بدونن که خدا خیلی بزرگه وتو هر کاری یه حکمتی است در ضمن متن هایی که گذاشتی خیلی قشنگه
پاسخ:قربون جیگر خوشگل خودم برم الهی.فدای مهربونیات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی

تاريخ : سه شنبه 20 بهمن 1393 | 23:52 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.