پیام مردم ایران با انتخاب حسن روحانی؛ عملکرد منطقی، آشتی با جهان بین الملل و پرهیز از تندروی مطالبه

 

دولت روحانی انتخاب مردم است و مردم چشم امید دارند که این دولت بتواند شرایطشان را بهبود بخشد با ایجاد مانع در مسیر دولت تنها شرایط مردم را سخت تر کرده ایم و جز ایجاد نارضایتی خدمتی به انقلاب نکرده ایم.
 

 

عملکرد منطقی، آشتی با جهان بین الملل و پرهیز از تندروی مطالبه اصلی ملت ایران

به گزارش تیترشهر:حسن روحانی بار دیگر اقبال درخشانی از طرف مردم ایران دریافت کرد و توانست با شعار عملکرد منطقی، آشتی با جهان بین الملل و پرهیز ازتند روی نظر جامعه ایران را به خود جلب کند. هرچند رای شماری شوراهای شهر هنوز آغاز نشده است اما برآوردها حاکی از آن است لیست های نزدیک به آقای روحانی و جبهه اصلاحات نیز در میدان رقابت موفق تر عمل کرده اند.

مردم دریافتند کدام خط فکر می تواند بی خطرتر و کم حاشیه تر اهداف و مصلحتشان را رقم بزند و همین نکته است که روحانی را باردیگر برگزید.

امروز بسیاری از رسانه های تند رو زبانشان را قلاف کرده اند و جز حماسه حصور سعی کردند پیام این انتخابات را درک نکنند. کسانی که از ابتدای جریان عظیم انتخابات دولت را به شدت کوبیدند و برای جلب نظر مردم به هر چیزی چنگ زدند. 

افشاگری، بد اخلاقی، وارونه جلوه دادن واقعیت چهارساله دولت تدبیر و امید و بسیاری از مسائلی که خود مردم درک کرده بودند، همه این ها ثابت کرد، جریان واقعی مردم با چیزی که رسانه های تندرو نشان می دهد کیلومتر ها فاصله دارند.

هرچند روز گذشته اخلال در سیستم و تغییر رویه در ساعات پایانی سبب شد برخی از مردم نتوانند رایشان را به صندق بریزند اما همین درصد مشارکت در داخل و به ویژه خارج که در تاریخ انقلاب بی سابقه است نشان داد تفکر حسن روحانی تفکر مطلوب نظر مردم است.

امروز وظیفه دولت دوازدهم سخت از همیشه خواهد بود زیرا در صورت شکست رکورد آرای کاندیدای پیروز حسن روحانی از همه رئسای قبلی پیشتاز است و این یعنی در اوج سیاه نمایی مخالفین دولت، حسن روحانی تنها امید مردم برای بهبود وضعیت است و همین مسئله انتظارات را از وی و کابینه دولت بالا می برد.

حسن روحانی ثابت کرد در مناظرات خود درخشیده و هیئت دولت را دست فردی مسلط بر اوضاع سپرده است. بخش زیادی از موفقیت روحانی رای مردم به جهانگیری است فردی به جد می توان آن را پدیده این انتخابات دانست.

ملت ایران بارها در مناظرات بیچاره و بدبخت خطاب شدند و مخالفین دولت گفتند مردم بلوچستان و خراسان جنوبی با یارانه زندگی می کنند این در حالی است که مردم در بیشتر استان های محروم، روحانی را انتخاب کرده اند و رای وی در مقایسه را رقیبانش بسیار جلوتر است.

امید است در مسیر پیش رو بد اخلاقی های گذشته تکرار نشود، رسانه ها و دستگاههای مخالف دولت مانند چهارسال گذشته مدام به سنگ اندازی نپردازند و بدانند دولت روحانی انتخاب مردم است و مردم چشم امید دارند که این دولت بتواند شرایطشان را بهبود بخشد با ایجاد مانع در مسیر دولت تنها شرایط مردم را سخت تر کرده ایم و جز ایجاد نارضایتی خدمتی به انقلاب نکرده ایم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیاعتدال روحانیاشتیتندرویملت

تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 12:0 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.