از بس مینویسن که "یه شوهرم نداریم" و "یه دوست پسرم نداریم"، اینارو مینویسم تا مشت محکمی بر دهانشان باشد و بگوییم که: "یه شوهر داریم!" :دی
یاد بگیریم تو زندگی مشترک خوبی های طرف مقابلمونو ببینیم و یادمون باشه که "ما" هستیم و ضعف های طرف مقابل به نوعی ضعف خودمونه! یاد بگیریم همو اصلاح کنیم، دوست هم باشیم، خونواده طرف مقابل هم خونواده خود ماست و خیلی چیزای دیگه!یه شوهر دارم...

میگه دلم یه کلبه میخواد تو جنگل، یه کلبه مستحکم و خیلی گرم با وسایل چوبی و شومینه! برف اومده باشه و منم تو کلبه باشم... بعد یهو انگار یه چیز مهم یادش اومده باشه، میگه: ولی تو هم باشی ها! بی تو نمیرم! :)

 

یه شوهر دارم...

دارم ظرف میشورم، میاد دستشو میگیره جلوی آب و یه گوجه سبز میشوره! میخوام دعواش کنم که الان چه وقته این کاره که میبینم روش نمک میزنه و میذاره تو دهن من :)

 

یه شوهر دارم...

تا گیره های موهامو در میارم میذارم زمین، لحظه ای بعد میبینم برداشته زده به موهاش و ادای من رو به طرز عشوه ناکی (!) درمیاره!!

 

یه شوهر دارم...

از بیرون که اومدم خونه دیدم، پرده ها رو درآورده و داخل ماشین داره شسته میشه، ملافه ها همه آماده شست و شو بود، وسائل اتاق خواب بیرون بود تا اتاق تمیز بشه و ... و تازه وقتی میخواستم وارد خونه بشم گفت "دعوام نکنی ها! به هم ریختم!"... ولی نمیدونه که یه عالمه حس خوب ریخت تو دلم...

 

یه شوهر دارم...

سر به سرش گذاشتم، بعد رفته تو حمام، میگه "ای سوسکهااااااااا! مرا در آغوش بگیرید! همسرم منو دوست نداره! واییییی! آآآآیییییی" :)))

 

یه شوهر دارم...

قرار بود سر راه نون بگیرم. یادم رفته بود! زیر دوش بودم که صدا زد "نون گرفتی؟!" و با پاسخ منفی من مواجه شد! از حموم که اومدم بیرون، نون گرفته بود و شام هم حاضر بود. گفتم "معذرت می‌خوام". گفت "نه بابا! اصن بهتر شد! زباله‌ها رو هم گذاشتم بیرون!"

آخه مثبت‌نگری و خوش‌اخلاقی در چه حد؟؟!!

 

یه شوهر دارم...

حلقه شو جا گذاشته، زنگ زده قبل از این که من برم خونه و ببینم، اعتراف میکنه که بعدا دعواش نکنم! :)))

 

یه شوهر دارم...

زنگ زدم بهش، کلی که حرف زدم تازه گفتم بقیه ش بمونه اومدی خونه! بعد یهو میگه "عزیزم میشه همشو بنویسی واسه خودت، بعد چکیده شو دربیاری در 10 خط به من بگی؟!" :|

 



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت2:43---4 خرداد 1393

سلام
البته این که گفتین میگن یه دوس پسرم نداریم
اولا میگم که دوس پسر موس پسر که نباید بگین ==چون این دوست شدنای الکی دختر و پسر فکر کردن بهش هم غلطه و خودتون بهتر از من میدونید اشکال شرعی داره و حرامه و باعث تباهی آینده دخترا میشه همین=مگر واقعا و حقیقتا قصد ازدواج با هم رو داشته باشن=که بازم اون روش و قانون و قاعده خودشو داره و اینطوری نیست که دختر و پسر نود سال باهم دوست باشن و سال نود و یکم تازه فکر کنن ببینم بدرد هم میخورن یا نه
اما دوم اینکه
اینا که میگن یه شوهرم نداریم چنین وچنان اینا واقعا شوهر ندارن یعنی مجرد هستند نه اینکه شوهر دارن و اونطوری میگن و ضعفهای شوهرشون رو میگن خلاصه بگم منظورشون از یه شوهرم نداریم اینه که ای کاش شوهر داشتیم!!!

 

 

منم اینها رو دقیقا مورد خطاب قرار دادم دیگه.ممنون که وقت گذاشتی ونظر دادی.

بازم بیا.لبخند



MAHTAB
ساعت19:12---3 خرداد 1393

واااااااااااااااااای عاشق این اهنگتم دوشیزه نارنگی

 

مهتاب جان منم شیفته ی این اهنگم.این ترانه ایست که من با تمام عشقم به همسرم به اون تقدیم کردمخجالتی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: شوهر به این ماهی

تاريخ : شنبه 3 خرداد 1393 | 2:28 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.