سلام سلام هزار تا سلام.

من 2باره باهاتون حرف دارم.نه از جنس دل که اون جاش توی دست نوشته س.

میخوام بگم تورو خدا اگه میایید بم سر بزنید.فقط به یه نگاه سرسری اکتفا نکنید.برید تو وبم بگردید حسابی .تا جایی که احساس کردم وب میتونه دامنه داشته باشه گسترشش دادم.حیفه حتی یه نیم نگاه هم نندازید.

اگه به فهرست مطالبم توجه کنید شاید تو دلتون بگید بعضی مطالب چندان به هم مرتبط نیستن.درسته ممکنه کمی سوال برانگیز باشه.

ولی خب اخه چه اشکالی داره مخاطب عزیزم.مسلما همتون یک جور نمیاندیشید.و سلایقتون گاهی کاملا متفاوته.درست نمیگم؟؟؟؟ مثلا من مطالب جنگی ونظامی رو به این خاطر در وبم جای دادم چون خواهر زاده ی عزیزم به شدت به این مقوله علاقه منده.همین امر در مورد قسمت ماشین های شیک و لوکس هم صدق میکنه .

 

پس لطفا تو هیچ گوشه ای از پاتوق تنهام نذارید.که حضورتون شادی عمیقی در من ایجاد میکنه.

 

راستی یادتون نره همیشه بخندید و دعا کنید همه شاد باشن.الهی امین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: توجه کنید

تاريخ : شنبه 16 خرداد 1393 | 23:53 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.