داعش ماشین جنگی شیاطین


داعش که مخفف جمله “دولت اسلامی عرق و شام” می باشد با نام اسلام اما کاملا بر خلاف احکام اسلامی ، بر ضد اسلام و مسلمین به پا خواسته است و تبدیل به ماشین جنگی شیاطین عالم گشته است. ماشینی که بدنه اش از گمراهان و ساده لوحان جاهل تشکیل شده است ، کسانی که به قول قرآن « صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ…[۳]» هستند ، کر و لال و کور ، فقط چشم به دهان شیوخ شیطانی صفت و سود جو بسته اند و اندکی در فتاوای آن ها تعقل نمی کنند. چه زیبا خداوند در قرآن فرمود : « أَفَلاَ یَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ… [۴]» (پس چرا در قرآن تدبر نمی کنند؟) آخر هر انسانی که فقط و فقط به اندازه سر سوزنی عقل ، وجدان و انسانیت داشته باشد ، هیچ گاه تن به این فتاوای شیطانی نمی دهد. از نمونه های این جهالت می توان به احکامی که اکنون در سرتاسر جهان سر و صدا بپا کرده یاد کرد مانند: حکم جهادالنکاح، که سر تا پای آن بر ضد آیات قرآن هست و هیچ وجه اشتراکی با قرآن و سنت پیامبر (ص) ندارد. اینن احکام را چگونه چشم بسته قبول می کنند؟! مگرنه این است که شماها ، همین شماها حکم متعه و صیغه را از زمان عُمر حرام کرده بودید؟ برخلاف سنت پیامبر (ص) و عمل صحابه ی مُنتجب و بر خلاف آیات قرآن؟! حال چه شده که به یکباره آن را حلال دانستید؟ مگر در قرآن نیامده است که هر زن بعد از طلاق یا فوت شوهرش برای ازدواج مجدد باید عدّه نگاه دارد؟ مگر آیات ۲۲۸ و ۲۳۴ و ۲۳۵ و ۲۳۶ سوره مبارکه بقره در این زمینه بحث نکرده است؟ مگر شما قرآن نمی خوانید؟ یا نه! میخوانید ولی به رای و فاسد خودتان این آیات شریفه را تفسیر می کنید.. چگونه می شود که زن شوهر دار باید همسر خود را طلاق دهد و در یک روز هر دو ساعت با چندین مرد ازدواج کند؟ پس اگر او حامله شد تکلیف فرزند وی چه می شود؟ آیا نسل و ریشه ای برای این کودکان باقی می ماند؟! و یا حکم سر بریدن افراد بی گناه فقط به جرم اینکه با قیام شیطانی شما مخالفت کرده اند ، اعم از شیعه و سنی…! این چه حکم باطل و غیراخلاقی هست که از روی سنگدلی و قساوت قلب در انجام آن با یکدیگر رقابت می کنند؟ بماند که اخیرا سر نوزادان و کودکان را هم به جرم اینکه شیعه هستند یا از خانواده ی مخالفین آن ها بوده اند را نیز قطع می کنند…
چقدر تاسف بار است که این گروهک شیطانی ، از افراد بسیار نادان و ساده لوح سوء استفاده می کند و آن ها را به قعر جهنم هدایت می کند. در نمونه واقعا خنده داری یکی از افراد نادان این گروهک ، کمربند انتحاری را به خود وصل می کند و قصد انفجار آن را داشته است که دستگیرمی شود ، در بازرسی بدنی ماموران متوجه می شوند که یک شیء فلزی در محلی از بدن وی کشیده شده است ، علت را از او جویا می شوند در پاسخ می گوید : می خواستم در انفجار به این نقطه از بدنم آسیب نرسد تا وقتی وارد بهشت شدم ، مشکل آمیزشی نداشته باشم!
شما را به خدا ، اینها دیگر که هستند؟!
شما را به خدا پدر جوان مرده از حرف این نادانان خنده اش نمی گیرد؟!
وای که چقدر جهل و ظلمات براینها چیره گشته است! آنقدر این سخن مضحک است که اصلا قابل پاسخ دادن نیست…
گروهک داعش مملوء از این گونه افراد نادان ، کوردل و جنایتکار است ، آیا تا بحال فکر کرده اید که این گروهک از طرف چه کسانی حمایت می شود؟ وقتی سران کشورهای استعماری و حامی تروریسم از این گروهک دفاع می کنند یا اظهار بی طرفی می کنند ، وقتی عربستانی که مرکز وهابیت شده است و دستش در کاسه آمریکا و اسرائیل و شیطان پرستان هست و برج ساعت و نماد شیطان را در کنار خانه خدا برافراشته می کند دیگر پاسخ این سوال کاملا روشن می شود.. چرا باید اروپا، آمریکا و اسرائیل در امنیت باشند و دائما در خاورمیانه و فلسطین و کشورهای اسلامی جنگ و برادر کشی باشد؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلیسیاسی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیداعش

تاريخ : پنج شنبه 19 تير 1393 | 16:11 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.