زندگی


خیلی خوبه یکی رو داشته باشی که...

بی منت باهاش درد و دل کنی!

بی منت باهات گریه کنه!

بی منت رفیقت باشه!

بی منت دوست داشته باشه!

خیلی حس خوبیه که کسی رو داشته باشی که نگرانش بشی و نگرانت بشه

خیلی خوبه کسی باشه که اذیتش کنی و هیچی بهت نگه

حس دلتنگی حس خوبیه

.
.
.

خیلی خوبه که من تو رو دارم
 
همسر پرتقالی من
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت0:24---1 مرداد 1393

سلام تمام این حرفا دروغی بیش نیست منم زنم و شوهرم دارم، خانم پس این حرفا دروغه فکر نکنم شما مردا رو خوب بشناسید گندشو در نیارین همین روزا خودش در میاد شوهرت رو با زن کسی دیگه میبینی لطفا شعار ندید مردا جاش بیفته خوب بلدن عشق و حال کنن الان اگه این مطلبتو بخونه از خودش در میاد و خیالش راحت میشه که به نوشته هات سرت گرمه خودت رو الاف نکن برو بیخیال شو شعر چاپ نکن ولی وب خوبی داری فقط خیلی از خودت تعریف کردی نداریم نگرد مرد خوب و زندگی خوب به وب منم سر بزن
پاسخ:رز عزیزم همه رو با یک چوب نزن.کار درستی نیست.اگه تو تجربه ی ناخوشایندی داری این موضوع نباید باعث بشه که همه رو با یک چوب برونی.امیدوارم اگه مشکلی داری خیلی زود برطرف بشه.من سعی نکردم از خودم تعریف کنم که اگه چنین برداشت کردی پس حتما تعریفیم دیگه.ممنون که بم سر زدی.بازم بیا.منتظرت میمونم.



m/a
ساعت15:40---30 تير 1393
سلام جالب بود یا حقپاسخ:جالب نبود.عین حقیقت بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: هسر پرتقالی

تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393 | 8:51 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.