شکر خدا

 

 

 

 

سارای عزیزم من خاله ی تو هستم وبسیار عاشقت.

یک هفته از تولدت گذشت وما همچنان مبهوت از قدرت پروردگار . مسحور از زیبایی تو .و شکر گذارش .

وجود نازنینت همه ی ما رو به وجد آورد .

خدا تو رو واسه مون حفظ کنه .

آمین.



نظرات شما عزیزان:

داروغه
ساعت23:40---10 شهريور 1393
سلام و خدا قوت به تلاشتان
روزگارتان را شاد شاد شاد آرزو میکنم
پاسخ:مرسی از لطفتون.من هم آرزوی بهترین ها رو دارم واستون ...


ghazal
ساعت19:14---24 مرداد 1393
پسر همسايمون بهم زنگ زده ميگه
چرا ADSL من نيميره تو اينترنت؟
بهش ميگم :
کدوم چراغا روشنه؟
ميگه :
چراغ اتاقم و مهتابى آشپزخونه ...
تازه فهميدم چرا بهش زن نميدن


ghazal
ساعت21:19---22 مرداد 1393

قله ای که چند بار فتح شود ؛
بی شک روزی تفریحگاه عمومی میشود !
مواظب دلت باش !…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلیدست نوشته های بانوی پرتقالی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی سارا تولد شگفتی ساز

تاريخ : شنبه 18 مرداد 1393 | 16:25 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.