بسم خدا، قسم به قلم، نون و الکلام
آقا سلام، من گنه ام، با گنه سلام
آقا تمام روح من اکنون خزان زده
روحی که یخ زده، شده زخمی و بی دوام
آیا نمی شود که مرا یک نظر کنی؟
یک گوشه چشم بر من گنگ و فقیر و خام؟
حالا مرا ببین و کمی گوش کن، بگو
این امت صبور تو اند و اسیر دام؟
آقا چه روزگار غریبی است، هیچ و پوچ
تنها تویی و دست تو و ذکر سبز فام
بنگر، به چهره، برقع اسلام و دین زدند
این حافظان بی عمل و بی نشان و نام
شبهای جمعه، غربت تو، جمکران، دلم
آدینه صبح، ندبه و ایمان و ذکر و گام
آقا تمام این غزلم نذر چشمهات
(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

آقا جان میگن جواب سلام واجبه، پس یعنی هر وقت به شما سلام بدیم جواب میدین، پس:

السًّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمان

السًّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَهَ الرَّحمن

السًّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ القُرآن

السًّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ البُرهان

السًّلامُ عَلَیْکَ یا اِمامَ الاِنْسِ والجانّ

السًّلامُ عَلَیْکَ و علی ابائِک الطّاهرین

و رحمه الله و برکاته

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

m/a
ساعت14:25---18 مهر 1393
آقا اجازه دست خودم نیست خسته ام
در درس عشق من صف آخر نشسته ام

یعنی نمی شود که ببینم سحر رسید؟
درس غریب غیبت کبری به سر رسید

آقا اجازه بغض گرفته گلویمان
آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان

استاد عشق صاحب عالم گل بهشت
باید که مشق نام تو را تا ابد نوشت

بدجوری دلتنگتم آقا لطفی کن بیا به دل ما هم سری بزن ببین چقدر خراب شماست!!!
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: صفحه اصلی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیآقاصاحب الزمانسلام

تاريخ : چهار شنبه 16 مهر 1393 | 1:7 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.